Obiektyw Irix 11mm f/4 Firefly do Canon
Cena regularna:
1 995,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Irix 11mm f/4 to ultraszerokokątny obiektyw z manualną regulacją ostrości, przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Ogniskowa 11mm nadaje się doskonale do fotografowania architektury, krajobrazów oraz wnętrz.
Całkowicie nowe, rewolucyjne funkcje specjalne, takie jak focus lock, infinity click! czy focus scale calibration wyznaczają nowy poziom funkcjonalności obiektywów z ręcznym nastawianiem ostrości. Dzięki zaawansowanej konstrukcji optycznej i specjalnej formule powłok antyrefleksyjnych neutrino coating ryzyko wystąpienia blików i flar zredukowano do absolutnego minimum, gwarantując wysoki kontrast i jednorodność kolorystyczną w całym kadrze. Irix 11mm zapewnia 126-stopniowe pole widzenia, a jego minimalna odległość ogniskowania wynosi 0,28 metra. 9 zaokrąglonych listków przysłony sprawia, że obiektyw wyróżnia się niezwykle ładnym bokeh.
Obiektyw Irix 11 mm f/4 został wyposażony w uchwyt na filtry żelatynowe o wymiarach 30 x 30 mm, gdyż przednia soczewka uniemożliwia montaż standardowych filtrów. Irix 11 mm f/4 występuje w dwóch wersjach: podstawowej Firefly, oraz premium Blackstone, które różnią się m.in. wagą, ilością zastosowanych uszczelnień oraz materiałami wykończeniowymi.
Firefly - podstawowa wersja - wyposażona została w trzy gumowe uszczelki, które chronią mocowanie i mechanizm ustawienia ostrości przed kurzem i wilgocią, a także przypadkowym zachlapaniem wodą. Ergonomiczny pierścień ostrości wykończony gumą zapewnia wysoki komfort pracy. Firefly to najlżejszy obiektyw w swojej klasie.
Główne cechy:
- uszczelnienie (3 gumowe uszczelki)
- współpracuje zarówno z matrycami APS-C oraz z pełną klatką
- blokada pierścienia ostrości, klik na nieskończoność
- wysoka jakość optyczna
Sprzedawany zestaw zawiera:
- obiektyw Irix 11mm f4 Firefly do Canon
- osłona przeciwsłoneczna
- dekielek przedni
- 2 dekielki tylne
- miękki futerał
- oryginalne opakowanie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.