Akumulator Godox VB26 / VB26B do lamp Godox V1 i Quadralite Stroboss V1
Dostępność: Od ręki w sklepie
Wysyłka w: 24 godziny
GlareOne Przewód synchronizacyjny, PC-6.35 jack, 5 metrów
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: Do 48h
GlareOne Uchwyt na lampę reporterską - pionowy, mocowanie Bowens
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: Do 48h
Klosz czasza obrotowa do tła z klipsami Jinbei - mocowanie Bowens
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: Do 48h
Klosz reflektor do lamp studyjnych mocowanie Bowens
Dostępność: Od ręki w sklepie
Wysyłka w: 24 godziny
Kontroler radiowy Yongnuo YN-E3-RT II do lamp systemu Canon
Kontroler radiowy Yongnuo YN-E3-RT II do lamp systemu Canon
Dostępność: Od ręki w sklepie
Wysyłka w: 24 godziny
Kontroler radiowy Yongnuo YN560-TX Nikon do lamp YN-560III YN-560IV
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: Do 48h
Kontroler radiowy Yongnuo YN560-TX Pro do Canon
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
Kontroler radiowy Yongnuo YN560-TX Pro do Canon
Dostępność: dostępny w magazynie
Wysyłka w: 24 godziny
Światło błyskowe jest zdecydowanie bardziej wymagające od światła ciągłego, ale też pozwala na dużo większą elastyczność w zakresie tematyki zdjęć czy możliwości oświetlenia fotografowanych obiektów. Sprawdzi się zarówno przy fotografii produktowej, ale też przy typowych sesjach studyjnych oraz fotografii w plenerze. Kluczową zaletą jest możliwość fotografowania przy zdecydowanie niższych czasach otwarcia migawki, dzięki czemu nie trzeba montować aparatu na statywie.
Podstawowe produkty w tej grupie to studyjne lampy błyskowe, lampy plenerowe z wbudowanym lub przenośnym akumulatorem oraz dedykowane do nich wyzwalacze lamp.
To co może budzić początkowe obawy wśród osób które nie miały styczności ze światłem błyskowym, to fakt, że efekt końcowy jaki można osiągnąć przy danych parametrach (czas ekspozycji, przesłona, czułość ISO) widzimy dopiero po wykonaniu zdjęcia. Wybór właściwej lampy to przede wszystkim decyzja czy chcemy pracować z lampą studyjną czy lampą reporterską. Jeśli planujemy pracować i fotografować wyłącznie we wnętrzach, to bardziej polecanym rozwiązaniem będzie studyjna lampa błyskowa. Taka lampa o wiele szybciej ładuje się po wykonanym błysku i dzięki zasilaniu z gniazdka nie trzeba martwić się o odpowiednią liczbę bateriido jej zasilania, co miałoby miejsce przy zastosowaniu lampy reporterskiej. Lampy studyjne są także lepiej przystosowane do używania z akcesoriami studyjnymi takimi jak softbox czy beauty dish zarówno dzięki mocowaniom typu Bowens czy Elinchrom, ale również dzięki samej budowie palnika. Jeśli jednak planujemy robić zdjęcia głównie w plenerze, wtedy zdecydowanie bardziej sprawdzą się lampy reporterskie, których atutami są niewielkie rozmiary - ułatwia to ich transport w każdej torbie i uniezależnienie od konieczności podłączenia do zasilania z gniazdka.
Jak wybrać lampę do studia fotograficznego?
Musimy odpowiedzieć sobie przede wszystkim na pytanie co będziemy fotografować, jakim wnętrzem dysponujemy oraz jaki sprzęt fotograficzny jest w naszym posiadaniu. Specjaliści ze sklepu Fotoamigo.pl chętnie pomogą w wyborze - skontaktuj się z nami poprzez telefon, mail lub chat w prawym dolnym rogu strony, pomożemy dobrać optymalne rozwiązanie oświetlenia studyjnego skrojone na miarę Twoich potrzeb.