Filtr szary pełny HOYA PROND 32 52mm
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
(zdjęcie poglądowe)
Filtry z serii PROND to obecnie najbardziej zaawansowane technologicznie filtry szare dostępne na rynku. Do ich produkcji wykorzystano nowatorską metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną ACCU-ND. Gwarantuje to, że rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – doskonale sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
(zdjęcie poglądowe)
Filtr Hoya PROND 32 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 5 działek przysłony. Wysoka jakość szkła optycznego filtrów serii PROND w połączeniu z technologią ACCU-ND zapewnia wyjątkowy komfort użytkownikom – zarówno fotografom, jak i operatorom kamery video. Podczas rejestracji zdjęć w dynamicznie zmieniających się warunkach oświetleniowych, wymagających zastosowania filtrów o różnym stopniu przepuszczalności, nie trzeba korygować balansu bieli w aparacie ani stosować dodatkowej obróbki cyfrowej zdjęć i filmów, by skorygować barwy obrazu, co często zdarza się przy użyciu tańszych filtrów szarych innej produkcji.
(zdjęcie poglądowe)
Filtry serii PROND posiadają wiele zastosowań. Pozwalają wydłużyć czas ekspozycji, gdy nie jest możliwe mocniejsze przymknięcie przysłony lub zmniejszenie czułości ISO. W słoneczny dzień umożliwiają uzyskanie małej głębi ostrości przy użyciu jasnych obiektywów, co ma szczególne znaczenie w fotografii portretowej i w filmie. Ułatwiają także dopasowanie ekspozycji w kamerach filmowych, w których czas naświetlania nie może być swobodnie regulowany. Pozwalają w ciekawy sposób uchwycić ruch na zdjęciu, świetnie nadającsię do fotografowania wodospadów oraz innych naturalnych scenerii.
Filtry serii PROND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.